Måndag lider mot sitt slut ..

Måndag avklarad. Nästan iaf. Det värsta är över .. Skola.
Träningen gick bra :) Och nu har Hassan och Stefan börjat snacka om dom ska lägga in yttligare en till träning i veckan .. Så att det blir fyra dagar i veckan .. Men då skulle den träningen hamna på fredagarna klockan fem. Sämsta dagen, sämsta tiden. Great .. Om det hade varit på onsdagarna klockan fem hade det varit perfekt. På fredagarna efter skolan vill man ju bara hem å ta det lugnt ..
På onsdag ska jag börja dra ut tänderna som ska ut nu innan tandställningen kommer på plats. Jag kan erkänna att jag är lite närvös ..  Jag har dragit ut tänder förut, det är inte det. Men när det knakar å dom bara vrider ut tänderna med en stor tång .. USCH! Och på onsdag ska dom dra ut TVÅ tänder på en gång! :o Annars måste jag gå dit fyra ggr sammanlagt eftersom jag ska dra ut två till där nere också .. Jag tror inte jag kommer må så bra när jag väl har dragit ut dom .. Kommer nog få lov å vara hemma resten av dagen, TYVÄRR .. :( (hihi, gör inte mig något ^^)
Nu måste jag duscha och sen så måste jag göra tyska och så har Linnea (<-- Linneas blogg, klicka)undrat om jag inte kunde lägga in bilderna från Gotland. Det är såklart dom kommer, men jag får se om det blir idag (som jag sa förut).
Kramar, Juss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0