Lördag 18:57

Vi förlorade matchen .. -.- Men vi vann första halvleken kan man säga .. Då ledde vi nästan hela tiden. Men sen i tredje perioden gick dom om med cirka 15 poäng .. Då började vi känna på oss att matchen skulle sluta ganska dåligt .. Ibland tror jag vi är synska. Eller bara väldigt dåliga på basket. Hmm .. Imorgon tar vi igen det! Då jävlar ska ni få se era lidingö-fjollor! :o Haha, ni ska se deras shorts (lidingö-laget) och linnen x) Alla vet ju hur basket-kläder ska sitta? Dom ska ju vara stora och slappa. Dom här tjejerna har ben av pinnar och är inte rädd för att visa dom x) Dom viker nämligen upp shortsen så dom liknar hotpants .. Kanske låter snyggt, gulligt, sexigt, fan vet jag? Men i mina (och mitt lags) ögon så ser det bara riktigt amatör-aktigt ut ..
Aja, who cares?
Nu har jag precis käkat middag :) Hemmagjord pizza blev det, helt klart favorit-rätten! :o
Juste! Nu passar jag på att lägga in bilden på den randiga tröjan jag köpte på Gina idag :)
Har inte så mycket mer att skriva just nu ..
Kanske uppdaterar lite senare!
Kramar, Juss.



149:- på Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0