Hemma

 

Oversize T-shirt från Cheap Monday
Väst från någon butik på Gotland (?)
Pärlhalsband vet ej
Hjärthalsband från Gina Tricot
Klocka från Ur och Penn
Pärlarmband (svarta) gjort själv
Jeans från Cheap Monday

Hejsan allihoopa! :)
Äntligen hemma ^^ Känns som om det vore fredag .. Önskade att det vore fredag .. Men det är en liten bit dit fortfarande ..
Som sagt, hemma. Från stan. Jag och Lollo (som jag har sagt tusen ggr nu) åkte in efter att jag hade slutat. Inne i stan träffade vi mamma som betalade mina stentvättade jeans från JC! :) Tack mutter! You're the best!
Glömde att fota dom, så jag lägger in en bild senare om jag får tid :) Måste nämligen plugga tyska och NO .. Nu har jag knappt käkat någonting sen lunch, så jag måste få i mig mat snart .. :o Började må illa, känna mig yr och fick ont i magen inne i stan. Mycket stress med tom mage, inte bra.
Det blir ett väldigt kort inlägg idag. Nu ska jag byta om till lite skönare kläder och sen är det väl bara att plocka fram böckerna i guess ..
Kramar, Juss.

Underbart väder idag! :o Börjar våren äntligen komma kanske ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0