Gråa söndag ..

Nu har jag kommit hem från Ikea och sitter å mumsar i mig lite mat! Vi drog iväg bland annat för att kolla på lite grejer till landet men också för att kolla på ramar till mitt rum :)
Jag vill ju sätta upp några utav mina miljon tals bilder jag har tagit. Så vi köpte två ramar till att börja med. Sen ikväll ska jag nog välja ut några bilder som jag skulle kunna tänka mig att sätta upp. Och så måste jag ta ut några bilder som INTE är redigerade som pappa skulle ha till någon fototävling på hans jobb. Fan alla mina bilder är ju redigerade .. Men någon måste väl funka ..
Om cirka en timma kommer Julia förbi och hämtar upp mig. Vi har match .. Och jag är verkligen inte taggad .. Om jag inte minns fel så är det Blue Stars match till och med, ännu värre ..
Med elit-laget ligger vi typ etta .. Men med Blue stars, omg .. Vill jag inte ens veta ..
Nu ska jag plocka fram kläderna och ta undan allt onödigt från mitt rum .. x)
Kramar, Juss.


Ny header btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0