Gotland!

Haha, nu har jag ljugit .. x) Jag är på Gotland, men man kan inte nå mig på mobilen, för den är urladdad och nu sitter jag här vid datan .. Så bli inte helt galna om ni inte får svar på sms som ni skickar till mig .. Jag svarar så fort jag kommer hem å när jag har laddat mobilen :)
Här på ön är det underbart. Vi gick ner till bryggan tidigare idag som vi hoppade från i somras. Det kändes som om man splolade tillbaka tiden. Det var roligt att vara där igen samtidigt som det kändes konstigt att gå runt på bryggan med halsduk, vantar och jacka när man minns platsen som varmt vatten och solnedgång .. Har varit här sen inatt och har redan varit omringade utav en massa fulla typer .. Inatt på bussen från Visby hit till Klintehamn hoppade det på två tjejer i kanske 17 årsåldern? Och den ena tjejen var så jävla full .. Hon kunde inte komma upp själv på bussen och när hon väl satt ner så blev hon nästan medvetslös .. Och hennes kompis trodde hon var sjuk ? x) Det enda jag var rädd över var att hon skulle spy .. Jag och min spyfobi alltså ..
Nu måste jag byta om och krypa ner i bäddsoffan .. Jag somnade halv två inatt och vaknade klockan åtta imorse så nu måste jag få sova ut .. -.-
Båten åker från Visby klockan fyra imorgon, hör av mig när jag är hemma :)
Kramar, Juss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0