Goood morgon!



God morgon sötknoppar ^^
Helt otroligt. Inatt blödde jag inte alls lika mycket (från dom tusen hålen i munnen). Jag har inte kollat igenom lakanen, men enda blodfläcken jag har hittat är på axlarna på min vita, stora tröja (som jag sover i) .. Det var ändå två stora hål den här gången, förra gånen var det ju bara ett hål ..
Som tandläkaren sa när jag satt i stolen med munnen full av tussar, "det är nu det roliga börjar .. "
Först trodde jag att hon menade att det roliga skulle komma när jag kommer hem och det värker i hela munnen, men hon menade ju såklart när tandställningen sitter på sin plats .. -.- Sega jag ..

Jag och mamma räknade ut att typ höstterminen (eller om det var vårterminen ..) i 9an kommer jag få ta ut tandställningen. Känns som tusen år till dess ..

Aja, vad händer idag då? :) Ingenting .. Ska väl fixa till lite saker i rummet antar jag .. Funderar på om jag ska mublera om lite .. Hmm .. ;)
Kramar, Juss.

Ny header .. IGEN x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0