God natt

Min lördagskväll blev super mysig :) Den hemmagjorda pizzan var jätte god och än så länge har jag inte fått dåligt samvete för att jag åt utav den .. x)
Medans vi åt så kollade vi på en film som pappa var iväg å hyrde. Eden Lake, hette den.
Asså usch! Riktigt läskig om du frågar mig. Jag satt nästan å grät i soffan ..
Men sen så åt vi glass och kollade lite på 2½ men (va stor den lilla killen har blivit! :o Kommit i puberteten å allt .. Damn ..) och Jag vet vad du gjorde förra lördagen, så nu känns det lite bättre :)
Men jag slår vad om att den här filmen kommer sitta fast i mitt huvud vääldigt länge .. Och i sommar kommer jag verkligen inte våga tälta vid en liten sjö eller gå omkring i skogen ..
Och så kommer mardrömmarna säkert komma inatt också ..
Appropå mardrömmar .. Första natten med tandställningen drömde jag någonting riktigt läskigt ..
Jag drömde att den låssnade .. Det var inte kul ..
Men nu börjar man se lite förändring i munnen (om jag inte inbillar mig) .. Och den där vaxen jag har fått .. Jag har ju fått vax för att sätta där det gör ont eller skaver. Men som med allting annat så försvinner dom där bitarna spårlöst ibland .. Oftast när jag äter eller när jag borstar tänderna .. Så jag tror dom där bitarna hamnar lite varsom helst .. Men om du hittar någon behöver du inte ge den till mig, det är lugnt :) Jag har mer ^^ Hehe ..
God natt, vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0