God morgon!

God morgon alla pigga där ute! :)
Att sova till tio i sju .. Är det att sova länge? Tror inte det .. Vaknade upp och sen kunde jag inte somna om -.- Jobbigt ..
Har inte så mycket att skriva förutom att idag är det match och att jag och mamsen kanske ska dra iväg å kolla på den där randiga tröjan jag ville ha från Gina Tricot :) Känner nämligen att jag vill ha den .. x) Men jag vet inte riktigt vilken färg .. Antingen rosa eller svart .. Hmm ..
Det finns bilder på dom på hemsidan om du är sugen på att veta hur dom ser ut :)
Aja, som sagt. Har inte mycket att skriva .. Passar på att lägga in bilderna som vi tog igår. Inte så många, men några! ^^


Lollo vispar iordning smeten till pannkakorna.

Dags att äta! :)

Och efter att pannkakorna var uppätna så stog våra älskade Ben n' Jerrys på tur!
Jag vet inte om Lollo åt upp sin helt när hon kom hem, men min ligger kvar i frysen, halvfull :D
 
Vet inte om ni har sett det än, men mjölkpaketen har blivit svarta nu. Eftersom det är Earth Hour den 28e. Jag kommer att släcka ner, helt klart! Och jag tycker att du också borde göra det! En timme va fan? Vi ger jorden en timme, jorden ger oss liv i tusentals år .. Fast det skulle inte förvåna mig om jag glömmer bort helt att släcka ner .. x)

Nu tror jag att jag ska fixa headern :P
Uppdaterar senare igen :)
Kramar, Juss.

Kommentarer
Postat av: J

Så tuffa paket :D

2009-03-22 @ 19:58:51
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: juss, svar

visst är dom ? ^^

2009-03-22 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0