Fredagskväll


Nu sitter jag i sängen som jag har dragit fram till skrivbordet (eftersom Jocke har tagit min stol .. -.-). Den italienska maten var super god! Snart är det dags för efterrätten :) Tror det skulle vara någon chokladtårta .. Mums! ;)
Kom på att jag verkligen hade behövt åka in till stan nu i helgen å kolla efter nya jeans .. Vill ha antingen blåa eller ljusgråa stentvättade jeans, eller chinos. Men chinos tror jag att jag ska köpa när det har blivit lite varmare ute .. Appropå varmare! :o På måndag ska det bli upp till sju plusgrader .. Då lär ju all snö försvinna på en gång. Jag deppar inte ihop för det, men jag kommer göra det om snön kommer tillbaka yttligare en gång till .. !
Uppe i fjällen har dom cirka 1½ meter snö! :o Jag skulle allvarligt drunkna om jag gick där .. Jag är ju 160 cm .. :s
Aja. Nog-pratat om snö.

Kvällens outfit blev rätt simple ..
Kofta från H&M
Oversize t-shirt från Cheap Monday
Tights från BikBok
Linne från Gina Tricot
Armband, gjort själv
& klockan är från Ur & Penn :)

Nu kommer designen se lite konstig ut, ska göra om den.
Kramar, Juss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0