Fredag! Wiiih!

Just nu sitter jag faktiskt å mumsar på en marabou-kaka .. (choklad) Första gången på riktigt länge, iaf på måånga dagar känns det som .. Supergott! Ikväll kommer Louise över och vi ska käka en massa Ben n' Jerrys å kanske lite amerikanska pannkakor framför någon superbra film :P Myys!

Ganska mycket har hänt idag med .. Det har varit ganska mycket snack om det som hände igår och efter långrasten blev alla som förlorade någonting igår inkallade i ett rum vid aulan för att bli förhörda av polisen som hade kommit. Det var lite roligt faktiskt .. Det var nämligen två kill-poliser och några utav oss tjejer hade förlorat sitt smink .. Ni kan ju räkna ut själva hur det såg ut när några tjejer säger att dom har förlorat både mascara och foundation .. x) Agnes skulle till exempel förklara hur hennes mascara såg ut: "Den är svart! Med en guld-knopp på toppen!" "Ahaa .. Okej .. Aa, den ska jag leta efter .. " Säger den ena polisen då x) Och den ena visste inte hur foundation stavades så då fick den andra hjälpa till: " f-o-u-n .. " Då sa någon utav oss tjejer: "Jahaja, det visste du!" "Haha, jaa han använder smink!" Sa han som inte visste hur det stavades då.  x) Asså det kom så spontant så alla började as-garva ..

Men innan, under rasten så ringer jag upp pappa. Som säger att på måndag ska jag komma till hans jobb efter skolan för att plåtas (?) :o Han sa att det skulle vara för någon reklam, men visste inte exakt för vilken reklam .. Men det blir lite spännande! :D Sen så ska hans jobbarkompis skicka hem en fotoskrivare GRATIS! :O Så jag äntligen kan få chansen att sätta upp mina bilder som jag har tagit :D Fatta att jag är glad ..

Nu ska jag plocka iordning i mitt rum och sen ska jag byta om till lite skönare kläder :)
Kramar, Juss.

 
Outfit:
Stentvättade jeans från JC
Vit topp från Gina Tricot
Kofta från H&M
Klocka från Ur & Penn
Flätat midje-band gjort själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0