Fredag, morgon

Egentligen har jag sovmorgon till  halv tio, men jag vaknade runt sju och kunde inte somna om, så jag gick upp :)
Igår försökte jag packa (eftersom jag åker till Gotland ikväll) .. Det gick inte så bra .. Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig! :o Dessutom var det rätt tråkigt också .. Mycket roligare är det ju när man ska på solsemester och bara behöver packa ner en massa bikinis, shorts och linnen (så som jag brukar packa när jag ska till Gotland). Men nu är det första gången jag åker dit på vintern så jag har ingen blekaste aning om vad som ska ner i väskan .. Som tur så slutar jag inte så himla sent så jag hinner nog packa ordentligt iaf :)

Det har bara blivit ett inlägg per dag nu under senaste dagarna .. Förlåt för det, men det har varit ganska mycket om kvällarna nu .. Massor med läxa, träning och så igårkväll var jag tvungen att packa. Och då har jag heller inte hunnit fotat någonting, så inläggen har blivit lite tråkiga också ..
Nu ska jag plocka iordning lite mitt rum, mycket roligare att komma hem på söndag då .. :)
Lovar att lägga in ett inlägg efter skolan/ikväll innan jag åker!
Kramar, Juss :)

Lägger in en gammal bild, så blir inlägget lite roligare :)
Första bilden på länge som jag lägger in som inte är photoshopad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0