Favoriterna är hittade!

Hejsan allihopa :)
Den här dan har gått hyfsat snabbt faktiskt .. Jag och Julia orkade inte träna 2 timmar i sträck (slöa som vi är) så vi gick omkring lite i globen innan klockan blev halv fem. När jag hade tappat hoppet om att jag nog aldrig skulle hitta mina stentvättade jeans (iaf inte i globen) så kilar vi på JC. Och där var dom. JAG DÖÖÖK ÖVER DOM! typ .. Gosh! Precis som jag hade tänt mig! Och inte så himla dyra, hade förväntat mig ett pris på över 800 iaf .. Men dom kostade faktiskt 599 :o
Jag har äntligen hittat mina efterlängtade älsklingar.

 

Sorry .. Mina ben (F-U-L-A) .. Jag jobbar på dom ..

Kommentarer
Postat av: Isabella

snygga jeans! :)

2009-04-02 @ 19:33:00
URL: http://isabe11a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0