EN tand utdragen ..

Japp. Det blev bara en. Dom tyckte det var bäst att börja med en. Så nästa gång blir det två och gången efter det blir det en, den sista som ska ut. Allting gick jätte bra! Jag var ganska närvös innan, men jag trodde faktiskt att det skulle vara värre än vad det verkligen var ;)
Men det är egentligen nu den jobbiga delen kommer .. Papperskorgen är redan fylld med blodpapper, jag känner inte ett skit i högra sidan av överläppen, jag slemmar som en gris och så har pappa precis lagat mat så nu luktar det i hela huset, å jag får inte äta på två timmar. (Jag käkade ingen lunch i skolan).
Och så är jag lite skakig också .. Har problem med att pricka fingrarna på rätt tangent, å samma sak när jag ska skriva sms .. JOBBIGT!
Innan jag drog iväg till tandläkaren så var alla tjejer i min klass (och jag) på ungdomsmottagningen i Gullmars. Det var jätte trevligt .. x) Det som var lite roligt var att killarna i 7an får inte komma för än om ett år, när dom går i åttan! x) Dom ligger ju lite efter i utvecklingen, så jag förstår precis :)
Skönt att få vara hemma iaf .. Missa mer än halva dan av veckans längsta dag :)
Kramar, Juss.


Klicka för att få bilden större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0