En osminkad the grudge

 

Innan jag och Jocke drog iväg för att köpa sushi-lunch så fotade jag en massa. Men jag han inte lägga in bilderna då så dom kommer nu :) Dock inte alla .. Sammanlagt tror jag det blev runt 40 bilder och mer än hälften blev väl lite sissådär ..
Dom här två var väl dom som jag blev mest nöjd med. Den första är photoshopad men den andra är inte det. Kan lägga in orginalet av den första bilden sen :)

Happ. Ikväll är det melodifestivalen igen, är väl inte sådär jätte insatt i den. Men förra helgen satt vi hela gänget på Gotland plankade framför tvn. Men så fort Ugglas gick vidare böt vi kanal. Usch! Fan hon är ju sämst! :o Hur kunde hon ens komma med i melodifestivalen från första början!? Tänk dom som inte kom med .. Dom måste ju vara värdelösa eftersom hon kom med ..
Nu ska jag fixa lite i mitt rum :)
Hörs senare, Juss.

Saknar Louise Stenbeck massor <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU TAR SÅ HIMLA FINA BILDER JOSEFINFINFIN ! :O <3

2009-03-14 @ 16:02:41
Postat av: englaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) <3

DU TAR SÅ HIMLA FINA BILDER JOSEFINFINFIN ! :O <3

2009-03-14 @ 16:03:05
Postat av: jusz, svar

aaaw tack englaaaa :') <3

2009-03-14 @ 18:03:18
URL: http://jusz.blogg.se/
Postat av: raougina

ärligt, hur kan man ha så fina ögon? :O<3

2009-03-14 @ 18:48:34
URL: http://raouginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0