Designen äntligen klar ..


Åh. Det tog tid .. Men nu är den äntligen klar! Blev väl nästan som förra, lite annorlunda ..
Men det som var så jobbigt var att mitt upp i allt när jag höll på så raderades allt. Och jag hade inte sparat, så det var bara att börja om från början .. Hade ingen lust att bara låta det vara med den där fula designen så jag gjorde hela sidan enkel i bara vitt .. Kanske fixar till lite sen.
Sen har jag lovat Linneah att fixa hennes design. Det får nog bli imorgon jag gör det .. Orkar verkligen inte göra det nu ..

Förut satt jag och Jocke framför datan tsm. Försökte få han å säga vilka tjejkläder som var snygga (till mig) på H&Ms hemsida. Gissa om det gick bra? Jag syftade på typ toppar och jeans kanske ..
.. Han ville kolla på underkläder  .. -.-
Killar, killar, killar .. Vad ska vi göra med dom tjejer?
Hursomhelst var jag tvungen att visa honom lite underkläder, annars skulle han trycka in sina fingrar i sidan på mig mellan revbenen. Det både kittlas och gör ont, prova själva :o
Nu märker jag att jag bara skriver en massa onödiga saker x) TRÖÖÖTT!
Kommer nog ta ett tag till innan jag hamnar i sängen, tyvärr .. Gästerna har inte gått än.
Aja, sov så gott!
Hörs imogon, Juss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar väl www.linenahlundqvist.blogg.se design?

2009-03-14 @ 17:26:19
Postat av: Anonym

http://linneahlundqvist.blogg.se/ menar jag =)

2009-03-14 @ 17:27:12
Postat av: Anonym

wow, tack för att du sa det .. la in fel :s

2009-03-14 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0