Dagens sista

Börjar bli riktigt irreterad på playahead nu .. Nu för tiden är det super segt (kan lika gärna vara min data) plus att man ser fan inte en enda bild! :o
Förra veckan kunde man inte se dom och sen kom alla bilder tillbaka och då bjöd dom som är admin på platina-vip i tre dagar (?) tack .. Nu är det ju liksom tillbaka? Fan är det dom håller på med? Åh .. Jag som precis hade laddat upp ett nytt album med en massa nya, fina bilder .. -.- Irreterad jag blir ..
Nu börjar det dunka i tandköttet så jag ska gå ner och ta en alvedon och dricka te :)
Och kanske någonting annat också .. Ska njuta så länge det går nu när jag KAN äta .. :o
Sov sött allihopa :)
Kramar, Juss.

Juste .. Jag har väl aldrig sagt att jag inte får äta glass mitt i veckan? Aja, om jag har gjort det så har jag brytit mitt löfte ..
Men jag hade så ont så jag var bara tvungen att ta lite! :( Annars hade Jocke tagit allt .. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0