26 mars 20:13

Hejsan svejsan :)
Kände för att lägga in ett inlägg för att hålla bloggen i liv ..
Vilket dom flesta vet så var det idag jag skulle få tandställning i övre käke. Och nu sitter jag här och det känns allvarligt som jag har en fet, stor, jävla tågrels i munnen .. -.- Och jag som trodde att han inte skulle spänna den idag .. Jag trodde fel. Jag har ganska ont i hörntänderna (huggtänderna) .. Men, men .. Ett och ett halvt år vafan! :D Det är ju ingenting! ;D (ironisk .. jag kommer nog dö ..)
Igår var jag och Lollo i stan. Det blev ett par chinos till mig :) Vet inte hur länge jag har velat ha ett par .. (Ett par från gina, 199:-) Imorgon ska jag och Lollo kolla på bio :) Jag vill se Kenny starfighter x) Men jag vet inte om Lollo var så sugen på den x)
Jag har inte så mycket att säga faktiskt ..
Jo juste! .. Jag kan inte skicka sms ..  -.- Så bli gå inte ner i depression om jag inte svarar ;D
Nu börjar det kännas i axeln igen, så jag ska nog vila lite igen ..
Hare bra :)
Kramar, Juss.


Kommentarer
Postat av: Christer

Hej Gumman!

Här kommer en adress jag tycker at du ska titta på, en fotograf som bloggar.



P&K!

http://bigd.blogg.se/

2009-03-27 @ 08:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0