2009-mar-17 14:06

 
Outfit:
Uppvikta mörka jeans från Cheap Monday
Vitt linne under från Gina Tricot
Oversize t-shirt från Cheap Monday
Halsband från Gina Tricot
Haha, ser ni mönstret ? x)

FÖR EN GÅNG SKULL HAR JAG INTE PLATTAT HÅRET! :o

Sista tanden utdragen! Äntligen! :o Den här gången gick det riktigt smidigt .. Jag blev lite skakig efter att dom hade sprutat in bedövningen i tandköttet, men det blev jag dom andra gångerna också ;) Men det blöder inte alls lika mycket, vilket är skönt, slipper jag byta bomullstuss stup i kvarten .. Men nu känner jag att det börjar göra ont .. "/ Men det gör ingenting, slipper ju halva dan i skolan ^^ 
Imorgon är det onsdag .. Hatar onsdagar .. Slutar klockan fyra .. Men imorgon blir det lite (mycket) roligare iaf :) Jag och Lollo drar ju in å då måste jag köpa brallorna :P .. Och kanske något mer .. Om jag hittar något fint ofc ;)
Har inte så mycket mer att säga .. Eftersom jag är ganska pigg så får jag väl sätta mig ner å plugga lite .. -.-
Kramar, Juss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0