2009-mar-15 18:49

Nu börjar söndagen lida mot sitt slut, och när jag tänker efter så har jag inte fått mycket gjort idag .. Förutom no:n som jag pluggade lite på förut. Men annars har det varit en rätt slapp dag .. Skönt. Julia svarade på smsn när klockan var någon minut i fyra, och eftersom affärerna stänger klockan fyra inne i stan så kan ni ju lista ut själva att det inte blev någonting. Men dom hade vunnit matchen iaf :) Grattis! Glömde å fråga vilket lag det var dom mötte .. Aja.

Såhär ser lite utav mitt rum ut nu när jag har rört omkring lite med möblerna :) 
Blev rätt nöjd faktiskt :)
Sen ser ni brevid sängen på höger sida så står det en hög byrå. Den ska försvinna i sommar, för då ska jag få en walk-in (en garderob som man kan gå in i) istället :D Längtar, längtar, längtar! ^^
På tisdag drar jag ut sista tanden .. Längtar inte .. Men sen efter det så är det tandställningens tur att komma på plats :)
Kramar, Juss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0