vinst för söder

Jag känner mig helt förstörd. Trasig. I alla fall riktigt sliten. Som tur är det helg, å jag får chansen att ta det lugnt å sova ut. Har precis varit iväg på en elit-match. Helt hysteriskt var det! Det slutade lika så dom la på fem minuter och det slutade med att vi vann, med EN poäng! :o När första perioden var slut så stog det 16-5 till saltsjöbaden (motståndarlaget). Redan då hade nog (i alla fall) hälften tappat hoppet. Eftersom vi vet hur det brukar sluta, när det börjar med utklassning.. Men som sagt, vi vann :) Omg, jag måste berätta vad som hände precis innan matchen satte igång! :o Kolla, jag skulle gå på toa inne i omklädningsrummet som var utanför hallen i en korridor. Precis innan jag öppnar dörren till det första rummet så hör jag musik på hög volym där innefrån. Wtf!? Men jag bryr mej inte å öppnar dörren och kliver in. Nu ångrar jag mej så sjukt mycket .. För när jag öppnar så sitter ett pojkar92 eller 93 lag på kanske 20 pers runt om i hela omklädningsrummet! :o SHIT. Jag stängde dörren snabbt å gick bort till det andra rummet. Men va fan. SAMMA SAK DÄR! :o Rak in på bänken satt en kille med bara en handduk runt midjan (nej, han hade inte fin kropp). Så jag drämmer igen dörren så snabbt jag bara kan och rusar in på planen igen. Bakom mig hör jag några garva .. Typiskt mig? Eller?
Aja, bara att hoppas att jag aldrig kommer få träffa dom igen ..
Nu ska jag snart hoppa ner i ett bad ^^ Sen efter det (om jag orkar) ska jag dammsuga mitt rum (skit kul .. ) å sen efter det (om jag orkar) så kanske jag lägger in bilder från USA resan, del 2 :)
So long, goodbye:)
Juss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0