onsdag

Tjolahopp :)
Onsdag .. Ingen träning, men som vanligt slutar jag plugget fyra .. Så jäkla segt under dom sista lektionerna .. Sen när jag kom hem mosade jag i mej hur mycket mellis som helt! :o Jag va vrål-hungrig. Blev inte särskilt mätt på den där friterade fisken i skolan .. Har ingen lust å stoppa i någonting i munnen som man vet är gjort utav sklett, ben, ögon, alltså bara rester .. Uppdaterade inte igår, vet inte varför det inte blev någonting, satt typ framför datan hela eftermiddan men skrev inte ett ord på bloggen .. x) Sen så varje ju Top Model igår också.. Dom hade rätt roligt tema när dom skulle fota :D Dom skulle typ vara överdrivna känsidar på någon kändis-gala :D Och gången innan det så skulle dom ju vara jättar .. ;) Lauren Brie åkte ju ut igår .. Så länge Joslyn (stavning?) är kvar så är det lugnt, she is ma favourite :D Hoppas hon inte åker ut idag bara .. :o Åhhh, nej! Imorn ska vi ha livräddning i högdalensimhall .. Skit också .. Får inte glömma att packa ihop allting nu ikväll .. Annars kommer det bli himla stressigt imorn ..
Nu ska jag lämna datan ett tag å ta plats i sängen bakom mej i stället framför tvn :)
Måste bara tipsa om Kelly Clarksons nya låt! :o "My life would suck without you", sjukt bra ..
Sen en annan grej också. Jag vet att jag inte har skrivit klart "her name is Noelle", men för någon dag sen så fick jag en ny idé. För en gång skull ska jag skriva (försöka) en smått läskig berättelse.. Om ett kedjebrev som faktiskt var sant ..
Säg gärna vad ni tycker om den idén :) Jag kommer säkert börja med den vilken dag som helst nu men jag har absolut inte glömt den andra :o
Nu måste jag slå på tvn om jag inte ska missa något :)
Pussar å kramar
Josefine

 
Juss älskar att fota ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0