torsdag 15jan, informationsmöte

Tjena alla pigga läsare :)
Idag hoppade jag över träningen. Drog nämligen iväg med mamma på informationsmöte i Fryshuset (om grundskolan som kommer starta höst termin09). Sist jag va på mötet så blev jag väldigt intresserad och ville verkligen börja. Men nu efter som tiden har gått så har jag kännt mer att jag vill stanna i stureby. Men nu efter det här mötet så blir jag lika intresserad som jag var när jag kom hem från första mötet! Om det är som det låter så kommer nog den här skolan ÄGA stureby .. Asså allting dom snackar om låter så sjukt bra! Inte nog med att vi börjar 9 varje dag, och INTE 8. Och sen så har vi basket tre dagar i veckan som sista lektion, å då får vi sveriges bästa tränare .. Inte så illa .. Men så frågade jag hur det skulle bli med träningen som man har då på skolan, om man skulle träna blandat tjejer och killar? Svaret blev "ja". :s "Det funkar så bra så i den här åldern!" Å va fan menar han med det? Har han ens sätt vi tjejer träna brevid killarna? Har han ens sätt skillnaderna? Om inte annat kommer han väl att göra det snart .. Men fett läskigt ändå :s För jag har sett killarna träna (eftersom dom kommer efter oss på måndagar) och dom ligger några steg före oss kan man väl säga x) Jag säger inte att vi är dåliga, bara att dom är jävlit grymma. Men samtidigt vore det inte så dumt å bli lika bra som dom ;) Aja. Det kommer vara ett till möte i februari. Då kanske jag vet ännu bättre. Men vi ska skicka in en anmälnings-grej å om jag kommer in kan man ju bara säga nej i sånna fall. Men iaf. Imorn drar jag och lollo in till stan en sväng :) Hon ska kolla på någon tjocktröja på h&m om jag inte minns fel, å så ska hon lämna tillbaka ett linne från gina. Själv ska jag kolla på en kjol från gina ^^ Om jag köper den så lägger jag in en bild på den (ofcourse). Nu ska jag ta ett bad tror jag :) Juste! Gott folk! IMORN ÄR DET FREDAG :]
1000 kramisar från juss ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0