stanrunda

Pust* ... Nu kan jag äntligen ta det lugnt.
Har varit i stan med lollo, vilket var riktigt kul :] Vi började med en fika på Sandy's. Det blev varsin varm choklad och en chokladkaka-bit med grädde, mums! Jag käkade inte upp hela, började må illa och blev väldigt mätt efter halva biten. Efter det drog vi vidare å började kika lite i affärer :) Köpte en hög tjol från gina tricot för 99:- (den jag har skrivit om förut). Men nu har jag kopplat in mobilen utan att ha fotat den, så en bild på den får komma senare. Efter att jag hade provat kjolen så åkte vi upp i rulltrappan och då kommer jag på att min varma choklad (i en mugg alltså) inne i omklädningsrummet .. Shit också .. Såklart lät jag muggen stå kvar ;) Sen köpte lollo ett par brillor på Mango å fick en as fin ask till! :o Avensjuk .. :( Hahah! Juste! xD När vi kom ut sen från Gallerian och ska gå över vägen så ser vi en kille som står och fotar vid övergångstället. Sen så gick han där ifrån, så han kom typ bakom oss. "Hah, du kan fota oss .. !" Sa jag lite på skoj, å lollo får skrattaanfall! Å då kan jag inte jag hålla mej heller, så jag börjar också garva hysteriskt! Sen så vänder jag mej om för att se om han va kvar bakom oss, eller om han hade gått. Då står han bakom oss med kameran riktad rakt mot oss! :o DÅ STÅR HAN OCH FOTAR OSS! xD Va fan jag drev ju ..? xD Sen hur bilden blev vet jag inte, men det blev nog bara två ryggar för ingen utav oss vågade vända oss mot kameran x)
Sen drog vi vidare till monki :) Blev helt kär i en tröja som jag förut hittade på hemsidan! (Kolla bilden). Plus att det var rea på den! :o Den kostade egentligen 350:-, men nu var det 50% rea, så nu kostade den bara 175:-! :o Sen så provade Lollo ett par chinos som va as fina! :o som det också var rea på, kostade 300:- egentligen och nu, 150:-. Jag ska helt klart köpa iaf tröjan när jag får pengar nästa gång. Vilket blir på tisdag. Måste iväg så snabbt som möjligt då, för jag vet inte hur många som finns kvar nu när det är rea å allt .. Lollo hänkar nog ;)
Sen drog vi hem och nu är det fredag :)
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mera ..
Hej hopp runka snopp, sug, svälj, trevlig helg :)
J

 
Fotohumör imorse, påväg till skolan i kylan.


Fika på Sandy's


Världens snyggaste tjocktröja på Monki, 175:-


Förlåt lollo för att jag lägger in bilden :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0