härliga fredag

Okej, förra inlägget (precis som det står) har jocke lagt in medans jag inte var vid datan igår .. Han hade inte så mycket att säga som ni kanske kunde se, men han ansträngde sej nog inte heller för att få fram någonting vättigare, än bara "bajs". (Ja, han är 16år. Men vid b.l.a matbordet är han 3, om inte mindre ..)
Men men. Nu har jag kommit hem :) Halkade omkring hela vägen hem, det är ju is överallt! :o Och mina converse är jätte halkiga .. Men jag har inte ramlat å slagit ihjäl mej :D Än .. Fan va härligt med Fredag .. ! Hade också sällskap med Lollo hem, i mobilen x) Det blir mycket roligare att gå hem då :D
Jocke har installerat ett nytt operativsystem på min data. Alla fattar? Bra :) Nä men det är som ett annat Windows. Som ett annat tema eller vad man ska säga .. Har inte lärt mej så mycket än eftersom han installerade det igårkväll klockan halv elva .. Men om ni går in på youtube (orkar inte lägga in en video nu .. ) och söker på "Linux" så kan ni se en lite filmsnutt om hur det ser ut :P Rätt coolt, men som sagt. Jag har inte lärt mej ett skit än å just nu är det bara ganska irreterande .. Som tur är allting på svenska. Jag blir riktigt irreterad nu, för nu funkar det inte ens att installera MSN! :o Helt beroende av det .. Skit också. Hoppas Jocke kommer hem snart .. Å sen är det så jäkla jobbigt, för så fort man ska göra någonting måste man ange ett lösenord! Åh .. Juste! Pappa visade mej en artikel igår i en tidning om att man kan säjla sina bilder på internet, å få pengar för dom! :o Någon dansk Yuri Arcurs drar in över en miljon kronor i månaden på sina foton .. Hur coolt är inte det? Jag måste kolla upp det .. Det är nog nästa sak jag ska göra nu. För jag har ingenting annat för mej :) Så jäkla skönt! Nästa vecka har vi EN läxa :) Vi ska göra en sida i tyskaboken, typ översätta några meningar .. Å juste! Idag berättade våran No-lärare Holle, att han skulle egentligen skulle ha blivit pappa i söndags .. Lärare har någonting emot att berätta stora saker för deras elever .. Våran klasskompis Ruben är borta typ hur många veckor som helst i streck. Men INGEN vet vad som har hänt .. INGEN .. Bara alla lärare och resten av världen, men inte vi som faktiskt gick i hans klass. Jag menar, har inte vi rätt att få veta sånt? Varför våran klasskompis bara går upp i rök? (Han hade flyttat till Örebro till sin pappa fick vi reda på någon månad efter ..)
Nu ska jag se om jag kan ladda över lite bilder från mobilen, eller om det strular med det också ..
Imorgon är det match i Vasalundshallen i Solna. Och vi ska mötas 9.30 (!)  .. Underbara helg .. Underbara sovmorgon .. Det är elit som tur, dom matcherna är mycket roligare än Blue Stars matcherna.
Kanske uppdaterar ikväll igen, hej så länge :)
Tschüüüs
Jusz


Vadå stora fötter? x)


Bukfylla,toast och varm choklad. Bästa som finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0