snöoväder och varm choklad

Näst sista dan på lovet :( Det har gått riktigt snabbt! :o
I början utav lovet var jag och tjejerna ute på stan typ varje dag x) Sen blev det inte så lätt längre. Pengarna tog slut .. "/ Jag tycker allting på lovet har varit super :) Förutom att vi inte fick någon snö på julafton. Förutom liite. Snö ovädret som är utanför fönstret just nu hade ju till exempel kunnat komma då :o Nu sitter jag och dricker varm choklad och njuter nu innan skolan börjar igen :) Meningen va att jag jag skulle fotta muggen snyggt med systemkameran, men när jag kommer upp med kameran på mitt rum så märker jag att fel objektiv är i .. å då orkade jag inte gå ner å byta x) Slöa jag :) Så det fick bli en halv-taskig bild med mobil-kameran ... Det ser ut som en enda stor geggamojja-klump i koppen .. x]
Imorgon är det sista dan innan skolan börjar. Det betyder alltså sista sovmorgonen .. :[ Och saken är den att jag inte kommer få sova ut så mycket som jag hade önskat eftersom jag har träning klockan elva i fryshuset. Så jag måste upp runt nio, äta frukost, göra mej i ordning, packa väskan och åka iväg ..
Igår hade vi skit kul :P Först drog jag, lollo och Julia iväg till Gullmarplan för att möta Alma där. Sen så drog vi iväg till Pizza Hut vid Hötorget och käkade :) Julia fick hyperenergi och började garva åt allting .. x) Synd att vi inte fick med det på film. Då hade den legat uppe på youtube nu :D Men vi tog lite kort på Tunnelbanan med julles kamera. Hon lovade att ladda upp bilderna sen å skicka dom till mej, så jag kan ladda upp dom här :)
Nu har chokladen tagit slut och nu ska jag kika lite på tv :]
kramuuisar
Juuussi


psst .. jag har skrivit lite på berättelesen, men det är alldeles för lite för att lägga upp, men jag jobbar på en bra fortsättning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0