måndagskväll

Känns som att jag inte har skrivit på jätte länge, även fast jag la in ett inlägg senast igår .. Jag vet, jag skulle ha berättat hur det gick på matchen. Men nästan direkt efter den drog jag in till stan med Simone och Louise och sen på kvällen, efter stan drog vi till Högdalen å hyrde en film å gick hem till mej å kikade på den med Julia också. Så det blev liksom inget tillfälle att skriva .. Men vi förlorade matchen med ganska stort .. Det va mot saltsjöbaden å dom i det laget e ganska kända för att dom är GIGANTISKA .. Så det blev typ 20 poängs skillnad när matchen var slut .. Inte så bra .. Johanna skadade foten efter några sekunder när matchen precis hade börjat .. Typ en av dom bästa i laget, vi hade verkligen behövt henne. Men hon var tvungen att gå hem .. Jag skadade fingret IGEN .. Inte samma dock, men på samma hand å typ samma sak hände, jag fick bollen rakt på fingrarna .. Så nu är vänster ringfinger tjockt som en prinskorv och alldeles blå-lila .. Idag hoppade jag träningen. Jag gick på bio med Julia, Simone och Louise istället. Vi såg Bröllops Duellen, rätt bra :) Och så passade vi på att byta en väska som jag hade köpt på gina tricot igår. Den var nämligen sönder .. Men jag fick byta den, som tur va! :) Imorn är det ingen träning, det kommer vara en 08match istället på kvällen. Har faktiskt lust att gå .. Ska höra med Julia, det var skit länge sen vi var på 08match ..
Nu ska jag gå ner å ta någonting att dricka innan jag törstar ihjäl x)
Har fotat lite på nu ikväll, lägger in bästa resultaten :)
Kramar, Juss

Den andra bilden beskriver ganska mycket. Ibland är man den som tittar ner på alla som man tycker är dumma i huvet, men sen så ibland är man den som sitter ner och tittar upp på alla andra och inser att det faktiskt är dom som är idioter.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0