2 januari 2009

Hejsan alla glada :)
Har tränat imorse (klockan 11) och inte nog med att mitt vänstra pekfinger börjar svullna upp igen, jag skadade nämligen mitt andra pekfinger idag på träningen! :o Precis samma sak hände! Fast det blev ingen lika hård smäll, så det gör inte lika ont.  Men nu sitter jag å dricker varm choklad ;) När jag kom hem så såg jag att det va -6.9 grader ute :o Nästan sju minus grader! Å jag hade ingen jacka eller vantar.. Får skylla mej själv att jag va en isbit när jag kom hem x)
Nu kom pappa in med posten och gissa vad jag har fått ? :) en anmälningsansökan för fryshusets gruundskooola! :D Jag vet fortfarande inte om jag ska börja, men det känns som det. Fast som jag har sagt innan, ingenting är säkert än så länge .. Men jag är sjukt trött på stureby asså .. Men samtidigt så kommer jag ju att glida isär min kompisar ganska mycket . Det är väl det jag oroar mej mest över. Dels hur bra kontakt jag kommer hålla med dom vänner jag har nu, men också hur många jag kommer att få .. Det kanske är en massa kompis-gäng som börjar, så kommer det ju inte vara för mej. Men vi får se :)
Nä nu har jag suttit framför datan typ hela dan ..  Nu ska jag göra iordning lite i mitt rum å sen tror jag att det är dags för middag :)
Pussar å kramar
jusefine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0