onsdag

Hejsan :)
Det blev inget inlägg alls igår. Hade inte riktigt tid, hade tränat å sen så tog jag ett bad å sen var det top model på tv å sen va det dags att sova .. Men som tur är skriver jag idag ^^ Idag var det rätt skönt ute. Tja, man frös ju inte ihjäl iaf .. ;)Längtar efter sommarn så in i helvete :( Trött på att behöva dra på sej en massa mössor och halsdukar och tjocka jackor så fort man ska ut utanför dörren ... Men även fast vi slutade klockan fyra idag så kändes det skönt att gå hem. För första gången. Hatar nämligen att gå till och från skolan. Världens tråkigaste väg... Men som sagt, det var riktigt skönt. :) Nog dels för att det var hyfsat varm men sen också för att få rensa tankarna .. Känns som om det är ganska mycket som händer just nu .. Men bäst är nog ändå att vara hemma ;)
Här kommer lite bilder från igår. Jag och Julia skulle till träningen och Alma och Louise skulle till Globen :)

(lollo,jusz,julia,alma)
Alma hade lite svårt att hålla i kameran ..

(jusz,julia,alma,lollo fotograf)
Den bjussar jag på ..

(jusz,julia,alma)
Den me ..

(jusz,julia,alma)
Fråga mej inte vad vi höll på med ..

(lollo,jusz,julia,alma)

Och för första gången en bild på dagens outfit ;)
Man ser inte så mycket, men jag orkade inte lägga ner så mycket tid på att få perfekta bilder ..
Svart linne, h&m divided
Svart hög kjol (egentligen en tub-top), zara
Svarta tights, cubus
Grå kofta, h&m
Vit mössa (egentligen lollos ^^), gina tricot
Svart stickad sjal, indiska
Silvriga bambuörhängen, gulan
Nu ser mitt rum ut som ett bomb-ner-slag .. Ska plocka iordning å sen så ska jag prova ett par jeans som ligger gömda i min byrå .. ;)
Puss och kram
Jussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0