God natt

Hejsan :)
Tänkte bara lägga upp ett inlägg innan jag kryper ner i sängen. Jag orkade varken dammsuga rummet eller lägga upp del 2 av usa-resan .. x) Slöa jag .. Men jag kanske får lite tid över imorgon :) Imorn har jag först blue stars match, vi ska ses 11 och INTE 12 .. Great .. Men sen efter det ska jag hem, duscha å göra mej i ordning å sen ska jag dra in till stan med Lollo :) Veckans höjdpunkt x) Det blir lite knäppt för idag hade vi skola .. På en lördag .. Det va nämligen öppethus, så alla var tvugna att komma dit. Fattar inte riktigt varför vi 7or skulle komma, när det egentligen bara va 8orna och 9orna som gjorde nånting .. ? (Dom sålde fika i aulan x)) Men i alla fall, så nu på måndag är vi lediga :) Då får jag äntligen sova ut ^^ Jag tror jag skadade min fot idag på matchen .. Har jätte ont längs ytterkanten på höger fot. Precis efter vi hade kommit hem (efter matchen) så kollade jag på foten, och den såg lite svullen ut faktiskt .. Men det va ju inte super allvarligt så en halvt skadad fot ska inte få hindra mig att köra match imorn ;)
King kong går på tv nu, har kollat på den lite till å från. Rätt bra om, men hade varit ännu bättre om dom hade skippat scenen där dom där gigantiska insekterna kommer .. Så jävla äckligt x) Men den är tre timmar lång och om jag ska orka spela match imorgon så måste jag nog gå å lägga mej nu ..
Uppdaterar imorgon om hur det gick på matchen :)
God natt
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0