sjukling

Hejsan :)
Idag är man hemma å vilar. Lite hängig "/ Har ont i halsen, snurrig i huvudet och det är lite tungt att andas .. Och så har huvudvärken börjat komma tillbaka .. "/ Jag började känna mej dålig igår på dom sista lektionerna, men det var bara någon timma kvar på dagen så jag bestämde mej för att vara kvar. Men sen så var det träning i Liljeholmen och när träningen sätter igång känner jag att jag inte orkar. Jag frös och hade ont i halsen å huvudet och va bara allmänt trött. Så jag satt brevid en stund, sen drog jag hem och hade sällskap på tunnelbanan med mamma hem :)
Nu har vinter-vädret kommit tillbaka också .. "/ Men jag och Julia sa det att det är okej, det får snöa fram till att vi åker till Kungsberget den 10e februari. Men sen efter det så får våren faktiskt ta att komma ..
Det har inte gått att gå in på ginatricot's hemsida på hela dan! :o Jag blir insane! Har nämligen listat ut idag hur man kan ta bilder från monki's hemsida, och eftersom ginatricot har samma "program" för sina bilder där så borde det ju funka där med ;) Tänkte nämligen lägga in en bild på en väska som jag vill ha därifrån :P
Och appropå kläder på nätet så hittade jag espadrillosarna på hm's hemsida! :o Inte dom hem klack, utan dom låga, men det är bara dom turkosa som finns i storlek 39 .. Dom guldiga som jag vill ha ^^ finns bara i typ 36,37 och 40 .. Inte ens i 38 ! Great .. Hoppas på att det kommer in fler till sommarn :) Men jag lägger in en bild på dom, så får ni se hur dom ser ut ;)
Omg, min hals asså .. :( Har jätte ont .. Ska nog gå ner och ta en tablett å lägga mej framför tvn en stund ..
Ha de bra allihopa, kanske lägger inte någonting mer ikväll.
Juss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0