USA DEL 1 SAN FRANSISCO

Här kommer vääldrigt sena bilder från USA resan 25/4-10/5 2008
Men för er som är intresserade så lägger jag in lite bilder :)
 
Började resan i San Fransisco, Golden Gate bron på bilden. Som vi någon dag efter åkte över.

Alcatraz, ur-gammalt fängelse ute på en liten ö mitt i vattnet precis utanför San F. Har tusen bilder på hur det såg ut på insidan vid alla celler å så, men det är närmare 100 stycken å så många orkar jag inte lägga in x)
 
Dom stupande vägarna mitt inne i city, (som jag inte kommer ihåg vad dom hette) som va lagom jobbiga att gå upp för ..
 
Paus från shopping med Ben n' Jerrys och kart-läsning på en gräsmatta mitt inne i shopping centret.

Dom fanns överallt ..

Kommentarer
Postat av: englizzzzzzzzzen :] <3

åååååååh vad kul du verkade ha ! :)

jag vill oxå ! :( ;) <3

2009-02-06 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0