lööööööööööööööda'

Hallå alla glada :) och alla mindre glada också :)
Idag har det inte hänt mycket .. Precis som igår. "/ Skrev ett inlägg imorse, men så råkade jag klicka på "förhandsgranska" så då raderades det .. Så jävla irreterande. Försöker få tag i lollo, men den taskmörten vill inte svara på mina gulliga sms :( Visst, hon skulle ha cup idag. Men den håller väl inte på till kvart över tio på kvällen? :o Aja, förr eller senare så svarar hon väl .. :) Åh, morgondagen kommer bli lika seg också .. Tänkte att jag skulle dra ut å springa idag, men såklart blev det inte så :) Förvånad? Ofc not! ^^ Får se ifall det blir någon runda imorn, kände verkligen inte för det idag. Har ändrat designen lite (mycket) :) Hope u like it ;P Bilden är gammal, från i somras (kanske syns?^^). Hela designen blev ganska sommrig, men whatever ^^ Ända jag vill ha just nu! SOOOOMMMMAAAAARRRR! :D
Någon som vil kolla på Taken med moi ? :P
Kramisar
Jussssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0