söndag

God morgon :)
Jag skrev ingenting igår, var så himla trött när Lollo hade gått .. :o
Men jag tänkte berätta nu vad vi gjorde igår ;) Lollo kom till mej typ mitt på dan, vi stannade inne en liten stund så hon fick värma sej. Sen gick vi ut för att fota lite :P Vi gick bort till en bro och klickade fram över 50 kort! Men många utav dom finns inte kvar .. x) Sen blev det så fruktansvärt kallt, så vi gick in. Vi laddade över alla bilder, kollade igenom dom och mixtrade lite i photoshop. Jag ska kolla en gång till sen å se vilken (eller vilka) som jag skulle vilja ha upp på min vägg .. :) Sen så kom Lollos pappa förbi med hennes uggs. Vi skulle nämligen till Bea för att köpa "lite" lördags godis x) Vi köpte två paket kakor, en sprut-grädde, en nutella-burk, en champis och ett paket med vanlig möjlkchoklad (med nötter ^^). Vi blev ganska mätta, och jag ser verkligen fram emot att få träna imorn x) Det känns som det behövs .. x) Men samtidigt som vi satt å mosade i oss det dära så satt vi å as garvade åt "Linas Kvällsbok" som vi hittade på datan xD Asså OMFG, va den va rolig! xD Om du inte har sett den, måste du göra det! xD
Det blev ganska mycket kvar från igår .. Ett oöppnat kakpaket å massa grädde å typ hela nutellan och mycke champis x)
Idag ska jag plugga tyska .. Ruulit .. Sen ska jag nog bara ta det lugnt :)
Har skrivit lite mer på berättelsen, så jag lägger in det :P
Hare bra
Josefine

    
Här är bara några utav alla bilder vi tog ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0