Torsdag

Först å främst vill jag bara säga att igår så ropade mamma på mej och visade ett mail hon hade fått från en utav dom här som skulle hålla i Fryshusets grundskola. "Det blir ingen grundskola ht09 .. " Asså den skolan skulle allvarligt talat blivit den bästa i hela Sverige .. Å så får dom inte göra den! Fattade inte riktigt anledningen varför dom inte fick det, men hur som helst. Inge Fryshuset till hösten i alla fall .. Fan också.

Okej. Vad har hänt idag då? Inte mycket alls. Skola å direkt efter det gick jag hem, å nu är jag hemma :) Efter maten kände jag mej nästan svimfärdig .. Men man kan väl inte svimma när man har ätit? Jag menar då har ju kroppen precis fått ny energi ..? Aja. Jag va bara lite allmänt nere under nästan hela dan .. Dels för det där med skolan å sen så mådde jag lite dåligt också (från igår). Fick lite huvudvärk under dagen och så blev jag lite snurrig .. Men nu är det skönt att vara hemma :) Å snart blir det ännu skönare, nämligen TRÄNING! ^^ Har fan inte tränat sen .. FÖRRA TISDAN! :o :s Oj .. Länge sen .. Julia kommer inte hänga med idag :( Messade lite med henne imorse, hon va hemma å hade jätte ont i magen .. Kanske magsjuk .. Men när jag snackade med henne då, hade hon inte spytt än, nu vet jag inte om hon har gjort det. Ska skicka iväg ett sms snart å fråga hur det är med henne ..
Jag höll på att förlora mitt busskort idag! :o Som tur va gick Linn och Hanna bakom mej, som såg att kortet åkte ner på marken. Dom gav det till mej, men hade ju lika gärna kunnat tagit det .. Tack så mycket :)
Imorn vill jag in till stan .. "/ Fredag ska ju ändå få vara en Fredag .. Får se ifall Lollo har lust att hänka, om inte någon annan vill :)
Ska kila nu, kanske lägger in något ikväll efter träningen :)
Hare bäst
Juuusz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0