skolstart

Det blev inge mer bloggande igår. Än om filmerna x) Men träningen gick bra igår å jag ska träna idag igen ;) Klockan sex, så om två timmar ;) Men det var riktigt pinsamt igår! Inte nog med att det (självklart) skulle vara snygga killar runt om en när man tränar. Dvs, osminkad, svettig och backslick .. sexigt värre .. Nä vi körde faktiskt MATCH mot några 97or som hade andra halvan utav våran plan! "Det här blir bus enkelt!" Tänkte jag först .. Sen upptäckte jag att det inte va så jävla bus enkelt .. DOM VAR JU GRYMMA!!! Det slutade med 20-12 till dom .. "/ Pinsamt värre. Å så var dom typ bara till min midja eller något, å springer förbi en med ljusetshastighet .. Unbelivealbe .. I know ..
Aja. Slut-pratat om det. Jag och lollo drog in till stan efter att jag va hemma å duschade å gjorde mej iordning :] Först tänkte jag köpa en "stickad" tröja från gina tricot, men den satt inte så bra .. Så då tänkte jag att jag skulle kolla på den här über snygga gröna tjocktröjan på Bikbok. DEN FANNS KVAR! :o Men bara en! I extra large .. Men den satt bra :S (e jag så stor?) Å bara 149 spänn! x[ Men jag hade inte pengar .. Helt fucking pank. Så jag och lollo tänkte om jag köper något på gina (där jag har 100 kronor på ett presentkort) så kan jag bara lämna tillbaka det sen så får jag hundra spänn så jag kan köpa den sen! :D Men då fick jag ju ett presentkort tillbaka såååklart .. Fan fan fan. Och det fanns liksom bara en kvar :[ Kanske ska in till stan imorn igen med Lollo, ska kolla om den finns kvar då. Tror tyvärr att den e borta då :( . Får se helt enkelt ..
Så vad har juss gjort idag? :) Skolan började .. Inte så kul .. Det vet vi alla om .. Fick en ny kille till klassen, Jakob. Lite tyst, men vem tusan skulle våga säga något första dan i en ny skola liksom ? Inte jag x]
Nu har jag inte så mycket mer att skriva tror jag .. :)
Lollo gillade Disurbia, hon gömde sej under sängen och klämde sönder mina fingrar/händer .. x)
puss och kram på er :)
Juuuss



påväg till träningen igår, klockan 10 på morgonen å sju minusgrader ..

Kommentarer
Postat av: Raougina

haha, jag tror vi vann ändå som de flesta säger? :O :P<3

2009-01-09 @ 19:10:56
URL: http://raouginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0