Fredag

As you can see så har jag lagt in lite bilder från USA resan 2008. Kanske lite sent, men kolla igenom om ni känner för det :) Nu än så länge är det bara del 1 San Fransisco. Det kommer vara Hollywood, Las Vegas och allt emellan :) Hoppas iaf lite utav det är intressant ;)
Fredag. Härligt :) Men. Imorn är det skola! :o VI SKA HA SKOLA IMORGON NÄR DET ÄR LÖÖÖRDAAG! :o Kan ni fatta!? Det är öppethus, så det är därför .. Men som tur är så får vi vara lediga på måndag :) Men vi ska gå från 9.00 till 12.30 tror jag att det va .. å så får vi ingen lunch ..? Det va lite märkligt ..
Måste dammsuga mitt rum nu ikväll .. Åh! Juste! Måste kolla busstider tills imorn .. Jag ska nämligen ha match imorgon i Farstahallen och mamma och pappa ska bort, så jag måste ta mej hem själv. Vet knappt vart Farstahallen ligger .. x) Men det löser sej nog ;) Har inte pluggat någon Engelska överhuvudtaget .. Who cares? Jag orkar inte bry mej nu, fan det är Freeedag! ^^ Tack och hej. 
Jusefine

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0