sjukling idag igen

Är hemma idag med .. Halsen gör fortfarande ont och jag är väldigt yr och trött ..
Har precis kollat klart på Mamma mia, kröp ner i sängen på en gång efter frukosten å tog det lugnt. Jocke hade tydligen sovmorgon idag till halv ett .. Hans gymnasium verkar rätt slappt .. Kunskapsgym. om någon undrar ;) Pappa är också hemma idag, fast inte för att han mår dåligt, utan för att han ska lägga golv nere i källaren! x) Så kanske jag också ska göra när jag ska göra iordning garderoben, ta ledigt en dag bara för att göra det :D Men iaf, nu är han och lämnar Jocke och han skulle också köpa några cheesburgare påvägen hem :) Skulle behöva plocka iordning i mitt rum ser jag nu, å så skulle jag behöva plugga tyska och engelska .. Men jag orkaaar inte! :( Nu ska jag nog krypa ner i sängen å kolla på tv :)
Ha det bra ;)
J

   
Har blivit lite beroende av varm choklad dom sista dagarna .. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0