underbara fredag

Hejsan allihopa :) 
Hoppas att det är fler än jag där ute som har haft en underbar fredag ;) Rolig iaf :P
Slutar inte lika tidigt längre eftersom jag har no den här terminen. Vilket inte är så roligt .. Försökte byta så att jag kunde få börja tidigare å sluta tidigare (än att börja senare och sluta senare). Men Holle (no-lärare) brydde sej inte alls. Bara sket i vad försökte säga. Jag bor så jävla långt ifrån skolan å när jag börjar klockan åtta så får jag skjuts. Men inte när jag har sovmorgon.. Då måste jag gå hela den där långa skit-vägen. I kalla, otäcka vädret .. Men det gick hyfsat bra ändå. Var lite svårt att välja kläder imorse bara, så istället för att alla kläder låg snyggt å prydlit (som dom ändå aldrig gör) i lådan, så låg dom utslängda på sängen och golvet istället. Man kunde verkligen se att det var någon som hade haft bråttom .. x) Men nu är rummet fint igen :) Efter skolan träffade jag lollo, julle och alma. Vi åt mellis hemma hos lollo och efter det drog vi in till stan en sväng :) Trevligt, trevligt :) Fick tag i en vääldigt efterlängtad tröja som gina tricot hade förut, innan sommarn. Men som jag bara har sett någon gång efter det. Å så nu har någon liknande kommit tillbaka ^^ Och det bästa va att den bara kostade 49 spänn :o Hade behövt small, men medium fick gå ;) *
Asså nu är jag sugen igen på att köpa ett par converse .. Ser as många som har det, å dom är så fucking fina! :'( Men kanske inte dom där som jag tänkte spara och köpa förut. Dom där som var hel-vita. Om jag ska köpa några så får det nog bli dom är vanliga, vita/röda/blåa. Sjukt snygga dom med. Men pengar är det ända jag inte har just nu, så dom får nog vänta .. x) (Jag skojade. Det är myyycket jag inte har just nu .. )
Imorn har jag match på morgonen. Vi ska mötas 8.15 (elit-match) .. och så ska vi mötas klockan elva på söndag (en till match, blue stars-match). Ingen helg alls .. I alla fall inte sovmorgon ..
Kramisar
JuszZz
 
toppen från gina tricot, 49:- :)

tuben med tjejerna ;) alla satt på varsinn "fyra" x)

lekte lite med kameran för någon dag sen :)
fota är bland det bästa och roligast som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0