Ju högre man blir ...

Tjena :)
Tillbaka från träningen, vilket är skönt. Väldigt skönt. Jag hade på mej ett par väldigt tajta jeans idag och efter träningen så kände jag på en gång att det inte skulle kunna gå att få på sej dom där brallorna igen. Så jag bestämde mej för att gå ut i bara shortsen. Stefan (tränare) tyckte inte jag var klok och pappa som hämtade oss vid stureby undrade vad jag va gjord utav (min hjärna asså). "Jag är varmblodig" blev svaret då :D. Jag måste förklara rubriken! xD Idag på träningen skulle vi köra layup's (man tar två steg från tre sekunders linjen och tar två steg/hopp in mot korgen). Å då sa Stefan att vi skulle hoppa så högt vi bara kunde på sista steget. Men så sa han det lite märkligt .. "Ju högre man blir, desto svårare blir det att stoppa en" .. Öhh .. Jag tror jag var den enda som vände på hela meningen .. x) I alla fall FATTADE att man kunde vända på den x) Imorn ska vi få varsinn "söderbasket" t-shirt :) 70spänn kostar den, kan lägga in en bild på den imorgon ;) Nu måste jag ner och sätta in fiskgratängerna i ugnen, annars blir det aldrig mat i det här huset :o
Ha det super, pussåknull hjärtegull :)
Juuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0