ipod :]

Hejsan allihopa :)
Nu har jag äntligen fått till den här ipoden! :P Sist jag provade så fattade jag inte riktigt hur jag skulle få in den på min blogg, men det förstog jag nu när jag läste hur man skulle göra på designadinblogg.se :] Då blev allting helt plötsligt mycket lättare ;) Men första gången jag försökte få till den så hade jag typ laddat upp runt 20 låtar tror jag .. Och nu har jag typ glömt bort vilka låtar jag hade lagt in förut, så nu blev det inte så många, men jag hoppas ni tycker dom är bra! ^^
Får se hur det blir med pizza hut-träffen idag. Jag tycker att det vore bättre om vi käkade vid lunchtid, eftersom då är det buffé plus att det är billigare. Men det verkar som dom redan har bestämt att vi ska käka middag där .. Aja, det blir säkert bra :) Kanske lägger upp något mer inlägg senare.
Kramar
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0