Hemma, lördagskväll

Hejsan :)
Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag och Louise drog in efter min match (och hennes träning). Jag köpte ett par skor från H&M. Knyt-skor med dragkedja på sidan. Va helt inne på att köpa ett par svarta, men förra gången jag kollade fanns det ETT par kvar, och det va storlek 40 .. -.- Men sen så idag så hade dom fått in en massa nya, svarta, gråa, vita och rosa. Men såklart fanns det bara 37, 39 och 40 i svart .. Inte 38 .. Så det fick bli ett par vita i storlek 38 :) Men dom va inte så dumma dom heller ;) Sen va jag tvungen att köpa en ny fundation. Min är helt slut nu .. Det fick bli en billig från H&M, hade inte råd med någon för 200. Får bli till nästa månad :) Åh, måste ta en dusch sen! Mitt hår har nog aldrig varit smuttsigare x) Juste. Matchen som vi hade imorse förlorade vi .. 45-38 slutade det. 7 poäng, ändå inte så mycket .. Men fan vi missade 22 straffkast! :o 22 stycken! Som tur va inte jag en av dom som sköt .. Då hade det varit 24 kast vi missat .. x)
Asså den här Linux-grejen .. Fan det är hur svårt som helst! Som jag sa förut, så funkar det typ inte att installera MSN! :o Jag blir skit sur .. Jocke är den ända som förstår sej på sånt här, så jag får be honom kolla på det igen sen .. Måste ju funka på något sätt .. !
Nu ska jag nog plocka fram kameran å plåta lite :) Kanske lägger in sen, om det blir några bra resultat :)
Puss å kram
Juss


Kommentarer
Postat av: julia

Du menar väl 45 - 38 ;P<333

2009-02-01 @ 12:36:23
URL: http://jullias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0