Förlorad match

Japp. Gick inge vidare alls .. Dubbeldribblingar, felsteg, typ alla rammlade och var helt ofokuserade. Men framför allt, skit-dommare! Så det var inte så konstigt att slutställningen blev med 25 poängs skillnad ..
Men, men. Alla i hela laget vet om att när vi spelar basket bra. Då spelar vi grymt bra. Så det är bara att ta nya tag imorn och se framåt! Även fast både Hassan och Stefan tyckte att det va en usel match och att vi hade kunnat gjort mycket bättre. Juste! Haha, Stefan fick typ en varning x) Han skrek för mycket ..
Nu är jag hemma och sitter och äter pizza som blev över från gårdagens middag :) Mums!
Funderar på att fixa till designen lite .. Får se ifall jag gör det eller inte ..
Nu ska jag bara äta klart, sen duscha (eller bada ;]) åå sen .. Hmm .. Vet jag inte ;)
Kanske lägger in något inlägg senare :)
Hare bäst.
Josefin

 
Vadå snygg ? :o
Shia Labeouf, huvudroll i Disturbia (och Transformers).
 OCH VET NI VAD!? Han har dejtat Rihanna! :o Blev lite förvånad när jag läste det, jag menar deras stilar är ju inte ens nära att vara lika .. ? :s
Favorit-skådis nummer 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0