fin fina kläder

Hejsan igen :)
Har hittat världens coolaste tjocktröja på monki's hemsida! :o Den ser nästan ut som en jacka. Men det funkar ju inte att ta bilder från den hem sidan så jag kan inte lägga in någon bild på den .. Men den är vit (finns i svart också), har luva och STORA knappar! :P Asså dom har ju hur coola kläder som helst där! :o Vi var ju istan igår och då provade lollo en halsduk där. En super stor vit, stickad. Och jag har bara gått runt och tänkt på den hela tiden! Skulle jätte gärna vilja ha en sån .. :$ 180 kostar den. Ändå rätt bra. Den skulle ju liksom inte bli liggandes direkt .. :D
Å så provade jag en kjol igår också på gina tricot. En grå. Den finns på hemsidan, i en massa glada färger :) Men då när jag provade den kändes inte den så bra, men nu ångrar jag mej nästan att jag inte köpte den.. För nu tycker jag att den är jätte fin! x) Men jag vene om man ska vara lite wild n' crazy å köpa den i någon lite roligare färg än grå .. ? Äh! Jag vet ju inte ens om jag ska köpa den x)
Nu ska jag gå ner och ta lite lördags-godis ^^
Imorn är det match, härligt härligt! :)
Ny design btw ;) (som ni kanske ser x))
Kramar och pussar
JUSZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0