En till förlorad match ..

Så sant. 34-23 blev slutställningen. (Till dom ofc) Riktigt irreterande .. Nu blir man ju inte det minsta peppad till nästa match heller. Men jag tror det går dåligt för att det precis har varit lov. Typ ingen har tränat på lovet .. Så jag tror vi tar igen det här senare. Hoppas jag iaf ;) På hemvägen tog mamma och pappa fram någon smoothie dom hade köpt. Dom gav mej en som hade vanilj smak. Dom tyckte att den va jätte äcklig, själv tyckte jag att det va skit god :D Smakade precis som vaniljkräm! xD Fast den var nyttig! :o :) 10 spänn på ica (maxi?)
Hittade snyggaste jeansen och tightsen ever igår! :o På chicy.se.
jeansen kostar 699:-

Och tightsen kostar 289:- (kanske lite dyrt för ett par tights, men dom är ju sjukt snygga! :o)



Den otroligt goda smoothin x)

Nu ska jag duscha, och sen ska jag nog bara kika på tv:n å tare lugnt :)
Hare bra, kanske lägger in något mer inlägg sen :)
Juss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0