1 januari 2009

igår stannade jag och louise uppe till fyra och imorse vaknade vi halv två. tänk va härligt det kan va å sova ibland. :) vi hade nog kunnat sova längre om mamsen inte hade kommit in å väckt oss ..
en vecka kvar. sen börjar skolan. fan. undrar när sportlovet börjar ..? kungsberget, gu va kul det ska bli :D hoppas jag inte blir magsjuk dagarna innan som jag blev förra året .. det värsta jag vet .. som tur blev jag frisk så jag kunde hänga med ialla fall ;)
buhu, 2008 borta! :'( men heeeela 2009 framför oss :D känns faktiskt som att det kommer bli ett toppen-år :P även fast jag kanske inte har börjat så bra med nyårslöftena .. x) typiskt mej .. ma&pa och jocke drog iväg å tränade medans jag va kvar hemma å låg framför tvn å åt chips å drack pomac (stavning?) xD men imorn! :o då jävlar! då blir det träning och INGET godis, eller annat skit! innan sommaren ska jag bli smal :) hur svårt kan det va? (jävlit svårt om man heter josefine x)) aja, jag ska göra allt iaf :) så får vi se hur bra resultatet blir ;)
har hittat värsta fina jeansen och skor som jag ska köpa när jag får pengar nästa gång ;P

brallorna :) 400:- st

  
dojjorna :) 129:- st

får se vad jag köper :) men skorna tror jag iaf att jag ska köpa, kanske båda. får se.
nu ska jag kila, ha det bäst.
kraaum
jusz




louise och jusz ute i mörkret och "festar in" det nya året :D


Kommentarer
Postat av: raougina

vart kommer grejjerna ifrån? :)<3

2009-01-01 @ 18:33:47
Postat av: jusz

h&m :)

2009-01-01 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0