godis-shopping

Tjolahopp!
Idag (som ni kanske vet) drog jag, Louise, Alma och Julia iväg å köpte på oss en MASSA godis som vi ska ha på bussen upp till Kungsberget på Tisdag :) Vi åkte till Ö&B i Fridhemsplan, rätt lång väg att åka, men det funkade :)
Jag blev överlycklig när vi hade betalat, för jag var nämligen den som betalade minst fött mitt godis ^^ Jag betalade 55:- och dom andra mellan 70-80 tror jag .. :D Sen efter det så drog vi till donken, Alma hade någon erbjudande-grej så hon fick 2 mjukglassar helt gratis .. Not bad ;) När vi väl sitter vid bordet så kom vi på att vi måste ta en bild på allt vi har köpt! :D Så vi lägger fram allting på bordet, och Julia håller på att dö xD Hon tyckte det va skit pinsamt! För det va nämligen framför henne allting låg .. x)

Nu har jag kollat på den här nya filmen som både Kate Winslet och Leonardo DiCaprio är med i (dom som här huvudrollerna i Titanic, min favvo-film ^^) . Den var inge bra .. "/ Den var väldigt seg .. Sååå, jag rekomenderar den verkligen inte .. x)

Under kvällen har jag FÖRSÖKT lära mig introt på bloodhound gang's låt foxtrot unifor charile kilo. Så fucking svårt bara! Men jag ska klara det ^^

Så här ser det ut
e|----------------------------------------|
B|----------------------------------------|
G|----------------------------------------|
D|-8-----8-8-6----8-8------8-8-6----9-9-8-|
A|---99--------66-----9-------------------
|E|----------------------66-------99-------|

Nu har jag inte så mycket mer att skriva ..
Kramar, Juss.

Jag har ingen aning om vart bilden på allt godis hamnade när jag laddade över den från mobilen. Som sagt, jag har inte riktigt vant mig vid Linux än ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0