Torsdag

När jag snackade med Louise i eftermiddags gick jag ut en sväng för att känna om jag kanske mådde bättre om jag fick komma ut i friska luften. Jag vet inte om jag blev sådär super mycket friskare, men det var himla skönt att få komma ut efter att ha varit inomhus 24/7 i 6 dygn! Köpte en påse Truly Juicy medans jag var ute. Sen när jag kom hem kände jag för att plåta godisbitarna, och såhär blev några av resultaten :) Lite irreterad blir jag för när jag lägger in bilderna här så blir dom helt plötsligt jätte suddiga! :o
Jag tror inte jag kommer komma till skolan imorgon heller .. Jag ska till skolan på morgonen för att hämta böcker, men jag tror inte att jag kommer stanna. Jag känner mig inte sämre eller så, men jag hostar som en galning fortfarande och det var lite jobbigt idag när jag gick ut. Och det sista jag vill nu är att bli sjuk IGEN.
Imorgon drar jag till landet också, vet inte riktigt vilken tid men det blir någon gång på dan som jag, ma & Jocke drar iväg med tåg(!) till Katrineholm. Pappa kommer att åka iväg tidigare, varför vet jag inte riktigt, men hur som helst så kommer det nog vara någorlunda varmt när vi andra kommer ut :) Det är ett helvete att komma ut på fredagskvällen efter att ha suttit i en bil i 2 timmar som man först bara vill ut från! Men sen när man väl kommer fram så vill man sova i den, för då är de det enda stället där det är varmt på. Om man ska gå in så får man gå omkring med ytterkläder .. Myysigt ..
Sen på Lördag tror jag kommer Caroline+familj (kusiner) ut, det kommer bli riktigt roligt iaf! :) Och något som kommer att bli mysigt är om vi först åker skidor på dagen (som vi har planerat att kanske göra) och sen på kvällen badar badtunna under bar natt-himmel ^^ (som alla vill). Kommer aldrig glömma när vi badade där förra midsommarn. Det var invigning och alla var jätte ivriga på att hoppa i, så alla bara öste ner med en massa ved! Jag tror det blev runt 50grader i tunnan och hur många kan vi ha varit i den samtidigt? 11 kanske? Det var propfullt och det svämmade över hela tiden! x)
Härliga tider :)
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0