Ännu en sjuk dag ...

Inte nog med att jag blev sjuk på fredag den trettonde, hade 39 graders på alla hjärtans dag och inte förs nu börjar jag bli frisk. Nä, bara för att jag har varit sjuk nu så kommer det dröja ännu längre tills jag får min tandställning .. Jag skulle ha börjat dragit ut fyra tänder redan i måndags, men efter som jag var sjuk så blev det inget .. Så nu ska jag dra ut dom den 1a mars istället. Sen en vecka efter det (kanske lite längre t.o.m) får jag tands. ! :o
Aja. Idag mår jag mycket bättre och jag tror jag kommer till skolan imorgon om det inte vänder helt nu under kvällen eller under natten .. Men det tror jag inte att det kommer göra ^^
Idag fick jag i mig mat! Tack å lov! :) Har ju bara petat i maten under dom här dagarna .. Men jag kände av lite illamående efter, men inte alls lika mycket som jag har känt dom andra dagarna.
Julia ringde å berättade i måndags att den 24 maj kommer det vara en göteborgscup som vårat lag ska med på :D Så alla som vill och som kommer på så många träningar som möljigt ska få hänga med :) Jag vill luuuugnt hänga me ^^
Nu ska jag ta en dusch, sen måste jag nog kolla på all läxa jag har missat .. -.- '
Kramar, Juss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0