Fredag, sportlov dag 5 Stan med Looouise!

Hejsan :)
Fredag. Det känns extra skönt idag. Det har ju varit lördag hela veckan, men det känns ändå extra skönt idag :) Vet inte riktigt varför ..
Jag skrev ju förut att jag tänkte sluta med godis nästan helt å hållet. Tror ni inte att just idag så ska mamma och pappa komma hem efter jobbet med två ENORMA godispåsar (extra pris) !? Men jag har varit riktigt duktig! Tre små bitar har jag tagit under hela kvällen. Och förut stog till och med en stor skål full av godis mitt på skrivbordet å jag tog bara en bit! :o Jag är stolt ^^ Och jag blir riktigt förvånad över att det går bra! :s

Idag var ju jag och Lollo i stan å shoppade lite. När vi drog in runt halv tolv så var det snö-oväder ute. Men när vi väl kom in så sken solen å det kändes som om det var vår :o Så vi gick ner till vattnet mittemot slottet å satte oss där å gud va skönt det var när solen kom fram! :o
Hahaha! Måste bara berätta om vad som hände när vi var inne i stan x) Det kom fram en kille till oss som hade några sånna här ifyllnings-lappar i handen å frågade om vi var arton år !! :o xD HAN TRODDE VI VAR 18 ÅR! xD "SER VI UT SOM 18?!" Vräkte jag ur mig .. Var ju tvungen att fråga hallå !? "sjjäääälvklaaart ?" Sa han då .. "Hur gamla är ni då?" "Öhhh .. Vi är 95or .. " "Jaa, vi är 13 .. " Sa jag och Lollo då och började as garva xD "VAAAAAAAA!?"  Han trodde verkligen att vi var 18 .. :s Betyder det att vi kommer se ut som 50 när vi är 20? :s
Har glömt att fota det jag köpte, men det blev lite små saker bara .. Kanske kan lägga in en bild senare :)
Kramar, Juss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0