Torsdag, sportlov dag 4 Dagarna står stilla ...

Hejsan alla pigga å glada ..
Jag är glad, men inte särskilt pigg .. Hela dagen har varit ganska seg .. Tränade imorsen vid elva, utan Julia :( Sen så efter det skulle jag egentligen träffa Lollo, men hon var super trött så hon orakde inte. Jag förstår henne om hon vaknade klockan sju, vilket hon hade gjort .. Stackars liten "/ Men imorgon drar vi in till stan, det är HELT säkert. Då ska jag bland annat lämna tillbaka linnet från topshop. Sen får jag se vad jag köper ..
Måste börja spara pengar till sommarn nu .. Eller iaf till Göteborgscupen .. Vore ju trevligt om man hade LITE pengar i fickan då ..
Juste .. Måste damsuga mitt rum .. Annars får jag inga pengar överhuvudtaget .. -.-
Lägger upp bilder på inköpen imorgon :)
Kramar, Juss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0